treliterte.blogg.se

2013-05-08
10:29:00

Weekend i Haparanda
Lördag till söndag veckoslutet som var så befann jag mig i Haparanda.
Jag hade världens bästa sällskap med mig ; Sandra
och det var inte många tysta minuter under vårt 1½ dygn tillsammans.
Man kan prata så mycket mera när man faktiskt är på tuman hand,
åtta timmar i bil gör det bara enklare.
Vårt första mål för resan var Ikea var jag fyndade massor till vårt nya hem.
Ja, och så åt vi himmelskt god och väldans stor portion mat.
Möblerna och inredningsprylarna får ni se bilder på sen när de fått sin rätta plats här hemma.
Efter flera timmar på Ikea blev det skoshopping som heter duga,
rättare sagt sex par skor, oops. Men de kostade endast 99 kronor styck,
varav två var helt gratis.
Vi avslutade shoppingen med ett varv via Ica Maxi
för att handla gott inför kvällen,
så det sista vi gjorde innan vi somnade var att se på tv6
samt äta en del av innehållet på bilden nedan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: