treliterte.blogg.se

2013-02-01
08:42:00

Inte min dag
Det började redan påväg hem från jobbet igårkväll.
Temperaturen började sjunka till minusgrader efter tre dagar med plusgrader,
så det var minst sagt förjävligt att cykla hem.
När jag är tre hundra meter hemifrån låser sig bakhjulet,
så jag får släpa hem cykeln,
ilsken som ett bi.
 
Imorse bestämde jag mig för att åka till simhallen,
men för det behövs bilen.
Låset hade frysit så det tog cirka fem minuter innan jag fick upplåst bilen.
Nåväl, när jag skulle öppna dörren så är den fastfrusen.
Ingen av de fyra dörrarna går upp,
utan sitter som sten.
 
Så, det blir en långpromenad med hunden istället.
Men ja, jag är bitter.
 
Sara är fotograf och bilden är tagen för cirka ett år sedan.

Kommentar:
#1: Matilda

Tur att he e myki kvar åv daan! He hendar ju vaal världens bästa daa ännu!! :) kram!

Svar: :) Kram!
Sarah

2013-02-01 @ 09:14:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: