treliterte.blogg.se

2013-02-17
11:25:00

Det känns bättre
Gårdagens gympass var lite av en berg- och dalbana.
De två första övningarna gick snäppet sämre än förra gången
eftersom min vänstra arm inte orkade de sista repetitionerna.
Dessa två övningar är utfall med hantlar (2 kg)
samt knäböj med hantlar (6 kg).
Så ska ni komma ihåg att jag har aldrig tränat mina armar innan denna vecka!
 
Resten av övningarna gick dock mycket bättre än sist.
Jag klarade av bicepsövningen som jag failade totalt sist
och knäböj med 40 kg på ryggen gick nästan galant.
Dessutom stretchade vi riktigt ordentligt efteråt så jag är knappt sjuk idag.
Fram låren känner av gårdagen och likaså vänstra bicepsen,
men annars mår jag riktigt bra.
Bilden är lånad härifrån.
 

Kommentar:

Va bra om e gick bra entå trots armin :)

2013-02-17 @ 12:13:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: