treliterte.blogg.se

2013-02-08
09:50:55

BlogLove
Efter att ha läst Linneas inlägg så kände jag att jag vill sprida denna goda ide.
Dela bilden ovan på din blogg (om du vill).
Tanken är då att att dina läsare går in och love-bombar kommentarsfältet med positiva grejer om dig och din blogg. Så om det någon gång blir så att den här negativa energin lägger sig över bloggandet som ett mörkt moln,
så går vi bara tillbaka till Bloglove-inlägget och blir varma och härliga i kroppen igen!
Vi är ju så många som gillar varandra här i bloggvärlden och tänk bara på hur mycket kärlek och värme vi kan sprida tillsammans?
 
Så, mina underbart fina läsare, berätta för mig! :)

Kommentarer:
#1: Tildi

Vad roligt att du haka på Linnéas idé!! :)
Du e en väldigt varm och fin människa Sarah! En mycket omtänksam vän! Även om vi int träffas så ofta så hittar vi alltid snabbt tillbaka till varandra när vi väl ses, å de tycker ja tyder på god vänskap! :)
Ja saknar dej, å ja e väldigt glad att du bloggar så ja, åtm på ett lite hörn, kan följa med i vad som händer i ditt liv! :) kram! <3

Svar: Tusen tack för alla fina ord Tildi! <3 Du e en underbar vän som jag önskar att ja sko få träff oftari, men som du sa, vi är nog mycket goda vänner eftersom vi alltid hittar varann trots långa pauser :) Kram vännen!
Sarah

2013-02-08 @ 13:50:29

Du e ärlig, lyssnar alltid, man kan lit på att du int berättar vidare sånt som man har berätta åt de, omtänksam, skiter i va andra tycker, du satsar stenhårt på sånt som du brinner för, o så e du ju bara världens bästa Sarah <3

O så ere ju bara ett stooort plus att du uppdaterar bloggen ofta ;) Puss på de!

Svar: Puss på te! <3
Sarah

2013-02-08 @ 15:16:38
#3: Linnéa

Jag tycker att du verkar vara en himla gullig och positiv tjej! Dessutom är du ju en hundvän och hundfolk är ju vettigt och bra folk, eller hur? ;) kram!

Svar: Haha, fullständigt sant! ;)
Sarah

2013-02-10 @ 20:40:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: